«بازی تقلید» برنده جایزه برترین فیلم در جشنواره تورنتو
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 24 شهريور 1393 ساعت 17:4 | بازدید : 878 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

جشنواره تورنتو tiff

فیلم سینمایی «بازی تقلید The Imitation Game» از سوی تماشاگران جشنواره تورنتو tiff، به عنوان بهترین فیلم سینمایی سال انتخاب شد. 

جشنواره فیلم تورنتو روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که تماشاگران جشنواره امسال ، فیلم سینمایی «بازی تقلید» به کارگردانی «مورتن تیلدوم» را به عنوان برترین فیلم سینمایی سال انتخاب کردند. 

برگزارکنندگان سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو که روز گذشته به کار خود پایان داد، گفته‌اند در این دوره از رقابت‌ها، در مجموع امتیاز 41 فیلم فروخته شده که در این میان امتیاز 24 فیلم به توزیع‌کننده‌های آمریکایی فروخته شده است. 

به گفته مقامات تعداد نمایندگان حاضر در بازار امسال فیلم تورنتو با 7 درصد رشد نسبت به سال 2013 میلادی به 5 هزار کمپانی و نماینده از 80 کشور جهان رسید که بخش عمده‌ای از آن از چین، آفریقای جنوبی و  آمریکا  بوده است. در مجموع  امسال 1 هزار و 900 خریدار در جشنواره حضور

داشته  است.

«بازی تقلید» برنده جایزه برترین فیلم در جشنواره تورنتو

 جایزه برترین فیلم سینمایی

فیلم «بازی تقلید» برنده جایزه برترین فیلم سینمایی با بازی «بندیکت کامبرباچ» و «کیرا نایتلی» براساس داستان واقعی زندگی «آلن ترنینگ»، ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر ساخته شده که طی جنگ جهانی دوم  یک عملیات رمزگشایی را رهبری می‌کند. 

جایزه دیوانگی در نیمه شب

فیلم «ما در سایه‌ها چه می‌کنیم» با بازی و کارگردانی «تیاکا ویتیتی» و «جامین کلمنت»، از سوی تماشاگران به عنوان برنده جایزه دیوانگی در نیمه شب انتخاب شد. این فیلم که اوایل سال جاری در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد، داستان چند خون‌آشام است که در نیوزیلند زندگی

می‌کنند. 

جایزه بهترین مستند

فیلم «درنده‌خویان آنتونوف» به کارگردانی «هاجوج کوکا» نیز برنده جایزه بهترین مستند برگزیده مخاطبان شد. این فیلم داستان زندگی و کشمکش‌های دامداران ،کشاورزان و یاغیان سودانی است. 

جایزه فیبرشی

فیلم «زمان خارج از کنترل» به کارگردانی «اورن موورمان» با بازی «ریچارد گر»  برنده جایزه فیبرشی (جایزه منتقدان بین‌الملل)  جشنواره امسال فیلم تورنتو شد. این فیلم داستان مردی است که تمام تلاش خود را برای ارتباط  دوباره با دخترش که مدت‌ها پیش از او دور افتاده، می‌کند. 

در بخش بهترین افتتاحیه برای فیلمی آسیایی نیز فیلم «مارگاریتا، با یک حصیر» به کارگردانی «شونالی بوز» برنده جایزه شد. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم بازی تقلید , The Imitation Game 2014 , بندیکت کامبرباچ , کیرا نایتلی , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب